loading...
دانلود آهنگ جدید| پاپ ساز
اعلانات

- این سایت (popsaz.ir) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- آهنگ های درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- هواداران پاپ ساز، سایت رو با نام دانلود آهنگ جدید در وب خود لینک کنند !

- به علت به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر هم دیدن فرمایید.


popsaz بازدید : 27 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه به نام درکم کن با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه به نام درکم کن

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Amir Yeganeh – Darkam Kon

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Amir Yeganeh – Darkam Kon

——————————-

متن آهنگ امیر یگانه به نام درکم کن

——————————

نمیدونی داری منو چجوری میرنجونی
چرا باید بخوای منو اینجوری بسوزونی
برو دیگه نه عشقتو میخوام نه کارایی که
تو هر لحظت بخواد بگه جداییمون نزدیکه
من دیوونم تو که اینو میدونی درکم کن
نمیتونم تویی که میتونی بیا ترکم کن
درگیرم با خودم با تو با این احساسم
یه کاری کن یکم از این بیتابی کم کن کمکم کن
من با تو خوب خوب تو با من بد بد دیگه تا این حد چرا باید
عشق بین ما مثله رویا بود اما اون رویا گذشت چه زود
گذشت چه زود
تکست آهنگ درکم کن امیر یگانه
گیجم کلافم از این رابطه لعنت به حسی که از روی عادته
درگیر این عادتم اما طاقت دوری از من برای تو اینقد راحته
دوری از من برای تو اینقد راحته
من با تو خوب خوب تو با من بد بد دیگه تا این حد چرا باید
عشق بین ما مثله رویا بود اما اون رویا گذشت چه زود
گذشت چه زود

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پاپ ساز | بروز ترین رسانه موزیک | دانلود رایگان آهنگ |دانلود جدید ترین آهنگ | دانلود آهنگ شاد| دانلود آهنگ احساسی|سایت پاپ ساز |سایت popsaz.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 295
  • بازدید کلی : 13,785